Online marketing na sociálních sítích vybraných společností – Bc. Lucie Vejsadová
Bc. Lucie Vejsadová
Diplomová práce
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Online marketing on Social Media of specific companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingem na sociálních sítích Coffee Corner Bakery, Cafe Hrnek a Flat Cafe. Součástí práce je zhodnocení online marketingové komunikace a analýza využívaných nástrojů. Závěrečná práce je složena ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou na základě odborné literatury vysvětleny jednotlivé pojmy z oblasti online marketingu, marketingové komunikace …víceAbstract:
The thesis deals with online marketing on social networks Coffee Corner Bakery, Cafe Mug and Flat Cafe. The thesis includes an evaluation of online marketing communication and an analysis of the tools used. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the various concepts of online marketing, marketing communication and online marketing tools are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Fátor, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Návrh online marketingové strategie tanečního studia
Michaela Vinklárková -
Návrh online marketingové strategie e-shopu Thea a táta
Kamila Hlaváčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva