Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra – David Jeglík
David Jeglík
Bakalářská práce
Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra
The Promotion of Recreational Facility Nivnická Riviéra
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá propagací rekreačního zařízení Nivnická riviéra působícího v oblasti cestovního ruchu. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z odborné literatury týkající se marketingu, marketingové komunikace a cestovního ruchu. V další části poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním …víceAbstract:
This thesis deals with the promotion of recreational facility Nivnická Riviera operating in the field of tourism. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part there are defined basic concepts of literature related to marketing, marketing communication and tourism. The next section provides information about various forms of promotion of tourism and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeglík, David. Propagace rekreačního zařízení Nivnická riviéra. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Tourism Industry Role in Contemporary Economic Relations
Valeriya Zheleznichenko