Bc. Patrik Husár

Bakalářská práce

Vnímanie vybraných marketingových aktivít banky jej klientmi

Perceptions of selected marketing activities of its bank clients
Abstract:
Bachelor thesis deals with the clients’ perception of selected marketing bank activities. The first chapter is generally focused on the basic characteristics of the bank, marketing, bank marketing and marketing mix. The second chapter is devoted to the analysis of the Czechoslovak Trade Bank a. s.. In this chapter, we will take a closer look at the profile of the bank, marketing mix, and we will analyze …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá vnímaním vybraných marketingových aktivít banky jej klientmi. Prvá kapitola je všeobecne zameraná na základnú charakteristiku banky, marketingu, bankového marketingu a marketingového mixu. Druhá kapitola je venovaná analýze Československej obchodnej banky a. s.. V tejto kapitole sa bližšie pozrieme na profil banky, marketingový mix a analyzujeme jeho nástroje pomocou dotazníka …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management