Integrace dítěte s PAS do ZŠ – Bc. Petra Müllerová Krajtlová
Bc. Petra Müllerová Krajtlová
Bakalářská práce
Integrace dítěte s PAS do ZŠ
The Integration of a Child with ASDs (Autistic Spectrum Disorders) in Primary School
Anotace:
Anotace V bakalářské práci se budu zabývat vzděláváním žáka s poruchami autistického spektra v běžné základní škole. V teoretické části bude vymezen pojem autismus, popsána charakteristika poruch autistického spektra, triáda diagnostických kritérií a další rysy u poruch autistického spektra. Dále zde budou uvedeny možnosti vzdělávání dětí s autismem a legislativní rámec vzdělávání těchto dětí. Ve výzkumné …víceAbstract:
Annotation The bachelor thesis will deal with the education of a pupil with autistic spectrum disorders in primary school. In the theoretical part it will define the term autism and will describe the characteristics of autism spectrum disorders, the triad of diagnostic criteria and other features in autistic spectrum disorders. Furthermore, the possibilities of autistic children education and the legislative …víceKlíčová slova
Autismus PAS Aspergerův syndrom inkluzivní a integrativní vzdělávání speciální vzdělávací potřeby pedagogický přístup asistent pedagoga asistent žáka Autismus Asperger syndrome integrative and inclusive education special education needs pedagogical access assistant of pedagogue assistant of pupil
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3nm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Volby a volební systémy v rozdělených společnostech: případ Afganistánu a Iráku
Adéla Pešková -
Case formulation quality and style characteristics among integrative psychotherapy trainees
Michal Čevelíček -
Inclusive Education the way for future for Fiji schools: A comparative case study of Inclusive Education in the Czech Republic Schools in Brno and Fiji Primary Schools
Sunil Kumar -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Teaching English as a foreign language to children with special learning needs at primary school
Kateřina Kašpárková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Pedagogické asistentství u žáka s diagnózou atypický autismus
Jana Lážová