Veronika VOLFOVÁ

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku

Customer Relationship Management and its role in enhancing the competitiveness of the enterprise
Abstract:
Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou …more
Abstract:
The presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLFOVÁ, Veronika. Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku. Cheb, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/