Analýza procesu interní komunikace při řešení reklamací – Veronika Rozsívalová
Veronika Rozsívalová
Bakalářská práce
Analýza procesu interní komunikace při řešení reklamací
Analysis of the Internal Communication Process During Complaints Solving
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu slabých míst interní komunikace v rámci reklamačního řízení ve společnosti zabývající se výrobou automobilových součástí. Úvodem této práce je proveden teoretický rozbor metod používaných při řešení reklamací. V praktické části je představen aktuální stav interní komunikace a používané nástroje. Dále jsou rozebrány slabé stránky interní komunikace a navržena …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the weak points of internal communication in the complaint procedure in the automotive company. The introduction of this thesis is a theoretical analysis of the methods used in dealing with complaints. The practical part deals the current state of internal communication. Furthermore, the weaknesses of internal communication and possible improvements are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/136589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Pavel Klaput
- Oponent: Jaroslav Pořízka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZSÍVALOVÁ, Veronika. \textit{Analýza procesu interní komunikace při řešení reklamací}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta materiálově-technologická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/1kvvra/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta materiálově-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Internal Communication
Tomáš Rathouský -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
The Concept of Use of PR in the Internal Communication of Deloitte Luxembourg
Alexandra FORÉTOVÁ -
Kentico Help Desk for Internal Purposes
Tomáš Nosek -
Evaluation and comparison of internal communication in two selected companies
Kateřina Jelínková -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics