Bc. Mária Mihelyová

Bakalářská práce

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Finanční krize způsobila záník mnoho podniků. Firmy volí opatrné a nízko nákladové operace. Existující i nově vznikající firmy si začali plně uvědomovat hodnotu zákazníka a komunikace s ním. Postupem času marketing přijal mnoho nových komunikačních nástrojů. V této práci je podáváná koncepce „Zavedení nového produktu na trh“. Firma vstupuje do tržního prostoru s homogenním produktem. Aspirací je využítí …více
Abstract:
The financial crisis has caused the failure of many businesses. Firms choose careful and low-costing operations. Existing and new companies began to fully realize the value of customer and customer communication. Over time, marketing has acquired many new marketing communication tools. This thesis shows the concept of "Launching of a new product on the market." The company enters the market space with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní