Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky – Bc. Mária Mihelyová
Bc. Mária Mihelyová
Bakalářská práce
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Finanční krize způsobila záník mnoho podniků. Firmy volí opatrné a nízko nákladové operace. Existující i nově vznikající firmy si začali plně uvědomovat hodnotu zákazníka a komunikace s ním. Postupem času marketing přijal mnoho nových komunikačních nástrojů. V této práci je podáváná koncepce „Zavedení nového produktu na trh“. Firma vstupuje do tržního prostoru s homogenním produktem. Aspirací je využítí …víceAbstract:
The financial crisis has caused the failure of many businesses. Firms choose careful and low-costing operations. Existing and new companies began to fully realize the value of customer and customer communication. Over time, marketing has acquired many new marketing communication tools. This thesis shows the concept of "Launching of a new product on the market." The company enters the market space with …víceKlíčová slova
digitální marketing event marketing guerillový marketing marketing marketingová komunikace marketingové nástroje marketingové řízení marketingový projekt marketingový výzkum neuromarketing nové trendy marketingové komunikace product placement relační marketing retail a in-store marketing transakční marketing virový marketing digital marketing guerilla marketing marketing communication marketing tools marketing management project marketing marketing research new trends in marketing communications relation marketing retail and in-store marketing transaction marketing viral marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ydamo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
New Trends of Business Management in International Environment
Yutong Lei -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
New Trends in Recruitment Strategies
Isabelle Toscani -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov