Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením – Bc. Pavlína PAPEŽOVÁ
Bc. Pavlína PAPEŽOVÁ
Diplomová práce
Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením
Project days in the education of pupils with mental disabilities.
Anotace:
Diplomová práce s tématem Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje klasifikaci mentálního postižení, vzdělávání žáků s mentálním postižením a projektové vzdělávání. V praktické části je navržen a realizován projekt "Den stromů".Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Project days in education of pupils with mental disability and it is separated into two parts. The theoretical part describes classification of mental disability, education of pupils with mental disability and project-based education. In the practical part is project design of project day "Day of trees" and its realization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAPEŽOVÁ, Pavlína. Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva