Bc. Pavlína PAPEŽOVÁ

Diplomová práce

Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením

Project days in the education of pupils with mental disabilities.
Anotace:
Diplomová práce s tématem Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje klasifikaci mentálního postižení, vzdělávání žáků s mentálním postižením a projektové vzdělávání. V praktické části je navržen a realizován projekt "Den stromů".
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is Project days in education of pupils with mental disability and it is separated into two parts. The theoretical part describes classification of mental disability, education of pupils with mental disability and project-based education. In the practical part is project design of project day "Day of trees" and its realization.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAPEŽOVÁ, Pavlína. Projektové dny ve vzdělávání žáků s mentálním postižením. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.