Las posibilidades del uso de la PDI en las clases de ELE en las escuelas secundarias checas – Bc. Pavla Kopřivová
Bc. Pavla Kopřivová
Diplomová práce
Las posibilidades del uso de la PDI en las clases de ELE en las escuelas secundarias checas
Application of an interactive whiteboard during Spanish language lessons at high schools in Czech Republic
Abstract:
This thesis deals with the use of interactive boards in the teaching of Spanish language at secondary schools in the Czech Republic. The first part of the thesis is devoted to the theoretical basis, which gradually explains the basic terminology. Attention is drawed primarily on the interactive whiteboard, its description and the consequent advantages and disadvantages associated with its use in teaching …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím interaktivních tabulí ve výuce španělského jazyka na středních školách v České republice. První část práce je věnována teoretickému základu, který postupně objasňuje základní terminologii. Pozornost je zde zaměřena především na interaktivní tabuli, její popis a následné výhody a nevýhody spojené s jejím využitím ve výuce. Druhá část práce je věnována analýze …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/itj6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Interactive whiteboard- critical analysis of materials for teaching English
Pavel Suchánek -
Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons
Lucie Zezulková -
Interactive Whiteboard in Secondary School Teaching Practice
Petra Hemžalová