Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy – Maksim Igoshin
Maksim Igoshin
Master's thesis
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Nástroje digitálního marketingu pro komunikační strategie produktu
Abstract:
Digitální marketing je relativně nová oblast marketingu, která má své vlastní nástroje, mechaniku a specifiku. Tato diplomová práce byla zaměřena na sběr a organizaci dat o nástrojích digitálního marketingu používaných k rozvoji komunikační strategie. Pro zkoumání implementace nástrojů digitálního marketingu a pro komunikační strategii byla vybrána společnost která působící v oblasti předškolního vzdělávání …moreAbstract:
Digital marketing is a relatively new sphere of marketing that obtains its own tools, mechanics and specifics. The master thesis under consideration was aimed at collecting and organizing data on the tools of digital marketing used for developing a communication strategy. For examining the implementation of digital marketing tools for communication strategy, a real-life company operating in the sphere …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81353
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2020
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81353
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
Zuzana Veselá -
Komunikační strategie soukromých anglických školek
Thanh Qui Le -
Strategie rozvoje malého podniku
Alena Hamerníková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva