Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o. – Alice Töpperová
Alice Töpperová
Diplomová práce
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Strategic Analysis of the Business Media CZ, s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.Abstract:
The aim of this thesis is a strategic analysis of Business Media CZ s.r.o. The analysis reveals the strengths and weaknesses of the company and the opportunities and threats arising from the surroundings of the company. Based on the strategic analysis are identified competitive advantage and proposed strategic recommendations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Helena Sedláčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20834
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová