Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons – Bc. Lucie Zezulková
Bc. Lucie Zezulková
Diplomová práce
Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons
Engaging Students with the Interactive Whiteboard in English Lessons
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím interaktivní tabule v hodinách anglického jazyka. Primárním cílem práce bylo navrhnout aktivity, které vedou k zapojení co největšího počtu žáků ve třídě. Sekundárním cílem bylo zjištění preferencí žáků týkajících se práce s interaktivní tabulí. Na druhém stupni základní školy bylo v různých třídách odučeno šest hodin anglického jazyka, ve kterých byly aplikovány …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of interactive whiteboards in English lessons. The primary aim of the thesis was to design some activities which lead to the engagement of the most possible number of students in the class. The secondary aim was to find out students' preferences concerning the work with interactive whiteboard. Designed activities and interactive course books were used in six lessons …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vyvd6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová