Nataliya Kachur

Bakalářská práce

Gamification in human resource management

Gamifikace v řízení lidských zdrojů
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je definovat, udělat přehled a vysvětlit globální trend – Gamifikace v řízení lidských zdrojů. Na začátku práce se vymezí gamifikace z akademického hlediska. Dalším cílem této práce je vysvětlit, jak může být gamifikace aplikovaná v jednotlivých činnostech lidských zdrojů (získávaní, hodnocení a motivace pracovníků). Tyto aktivity byly nejvíce ovlivněné gamifikací. Práce …více
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to define, overview and explain a global megatrend - gamification in human resource management. Firstly, the work will define gamification from the academic point of view. The next goal of this work is to explain how gamification can be applied in such HR activities as recruitment, assessment and motivation. These activities where influenced by gamification …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72807

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management