Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti. – Alena HNÍZDILOVÁ
Alena HNÍZDILOVÁ
Bachelor's thesis
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
Linguistic (and non-linguistic) persuasive methods of advertising targeted at children
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je postihnout hlavní jazykové i nejazykové prostředky, které se podílejí na persvazivní funkci reklamy pro děti. V jednotlivých kapitolách práce je představena problematika ovlivňování dětských adresátů reklamou. Pozornost byla věnována zvláště televizní reklamě, se kterou přijdou dětští příjemci nejvíce do styku. V práci je také zakomponovaná část, věnující se vlastnímu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to describe the main linguistic and non-linguistic mean sinvolved in the persuasive fiction of advertising to children. In the individual chapters of this thesis are presented issues of advertising influence to children's recipients. Attention was particularly focused on television advertising, with most children recipients comein to contact with. The thesis contains also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ilona Balkó, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNÍZDILOVÁ, Alena. \textit{Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/1nfsp4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HNÍZDILOVÁ, Alena. Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / ČJ VV se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách
Alina TSIULENEVA -
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
Alena HNÍZDILOVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Specifika reklamy zaměřené na žáky základních škol
Jakub SLAVÍČEK