Koncepce a struktura výroční zprávy podniku jako nástroje komunikace – Bc. Blanka Benešová
Bc. Blanka Benešová
Master's thesis
Koncepce a struktura výroční zprávy podniku jako nástroje komunikace
Conception and Structura of Annual Report as an Instrument of Communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je poskytnout komplexní podklady pro psaní výroční zprávy a na příkladech upozornit na její možné komunikační aspekty z hlediska potřeb stakeholderů. Hypotézy: Analýzou informací uvedených ve výroční zprávě je možné odhalit budoucí trendy a rizika vývoje podniku. Pro firmu je vždy přínosem zadat tvorbu výroční zprávy profesionální agentuře. Podniky vlastněné osobami a institucemi …moreAbstract:
The thesis aims to provide a comprehensive basis for writing the annual report and to highlight examples of its possible aspects of communication to the needs of stakeholders. Hypotheses: The company is always beneficial to specify the creation of a professional agency annual reports. Analysis of the information contained in the Annual Report can reveal future trends and risks of business development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yiwt9/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Lubomír Lučan
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman