Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média – Mgr. Martin MĚŘÍNSKÝ
Mgr. Martin MĚŘÍNSKÝ
Master's thesis
Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média
Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media
Abstract:
Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika …moreAbstract:
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4909
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚŘÍNSKÝ, Martin. \textit{Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/1ntbgm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MĚŘÍNSKÝ, Martin. Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech
Simon Bornev -
Nové formy komerční komunikace - reklama on-line
Pavel VINCENC -
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
Jan Astl -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková