Mgr. Martin MĚŘÍNSKÝ

Master's thesis

Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média

Communication strategy of the chain of new coffee house with focus on new media
Abstract:
Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika …more
Abstract:
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4909

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2007
  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MĚŘÍNSKÝ, Martin. Komunikační strategie založení nové sítě kaváren se zaměřením na nová média. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.