Bc. Milada Zemanová
Master's thesis
Online hry očima žen-hráček
Online games from the perspective of women players
Anotácia:
Předložená kvalitativní explorativní studie se zabývá rolí online hraní v běžném životě žen - hráček, dále tím, zda hráčky vnímají svou hru jako něco odlišného od majoritního mužského hraní a také, zda a případně jakým způsobem využívají hráčky média v kontextu hraní. Během výzkumu byla použita metoda zakotvené teorie a celkem bylo dotazováno 17 respondentek ve věku 21 až 34 let, se kterými byly vedeny …viacAbstract:
The aim of this qualitative research is to explore online gaming in ordinary life of women – game players. This paper is interested in differences between femine and masculine online gaming and if women game players use media to game support, in case that yes, another step of this study is to find out how are media used. During tis research was used grounded theory and was interviewed 17 people between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ep4qu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Motivace a locus of control u hráčů World of Warcraft
Marek HRTOŇ -
Finanční náklady adolescentů v souvislosti s hraním online her
Petra Kubešová