Model učení pro aplikaci na výuku anatomie – Bc. Tomáš Rybenský
Bc. Tomáš Rybenský
Bakalářská práce
Model učení pro aplikaci na výuku anatomie
Learner Model for Application Providing Practice of Anatomy
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout model učení pro aplikaci https://anatom.cz/, která slouží k adaptivnímu procvičování ana- tomie a tento model implementovat pro účely vyhodnocení výkonu navrženého modelu na historických datech. Důležitým cílem mé práce je také porovnat tento navržený model s modelem, který zmíněná aplikace v současnosti používá. Model učení má za úkol předpoví- dat pravděpodobnost …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a learner model for an application https://anatom.cz/ (this application is based on adaptive learning) and implement this model for testing purposes (measure the performance and compare this model with the model which is currently used by this application). The purpose of the learner model is to predict the probability of correct answer for selected user.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qvn8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedoucí: RNDr. Jan Papoušek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Jiří Řihák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Modelování lidské paměti v kontextu adaptivních výukových systémů
Pavel Dedík -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý