Jazykové a sociokulturní aspekty ambientní reklamy na současném americkém trhu – Nichita Cvasa
Nichita Cvasa
Bakalářská práce
Jazykové a sociokulturní aspekty ambientní reklamy na současném americkém trhu
Linguistic and Sociocultural Aspects of Ambient Advertising on Contemporary American Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovými a sociokulturními aspekty ambientní reklamy na současném americkém trhu. Hlavním cílem bylo analyzovat, jak jazykové prostředky a kulturní kontext ovlivňují účinnost tohoto typu marketingové komunikace a jak se ambientní reklama stává součástí každodenního života spotřebitelů. Teoretická část práce zkoumá koncept ambientního marketingu v rámci guerillové reklamy …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the linguistic and sociocultural aspects of ambient advertising in the contemporary American market. The primary objective was to analyze how linguistic elements and cultural context influence the effectiveness of this type of marketing communication and how ambient advertising seamlessly integrates into consumers' everyday lives. The theoretical part examines the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eugenie Maleninská, Ph.D.
- Oponent: Albert Hoffmann, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CVASA, Nichita. \textit{Jazykové a sociokulturní aspekty ambientní reklamy na současném americkém trhu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/1oebpk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1oebpk 1oebpk/2
15. 3. 2025