Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o. – Alfréd Složil
Alfréd Složil
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o.
The Analysis of Competitiveness of the Pharmacy Eso, s.r.o.
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza postavení lékárny ESO, s.r.o. v konkurenčním prostředí v Olomouci a blízkém okolí. V teoretické části budou pomocí knižních zdrojů popsány marketingové nástroje a analýzy aplikované a prováděné v praktické části práci. Pomocí marketingových analýz jako je PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenč-ních sil, benchmarking, analýza podle modelu McKinsey a …viacAbstract:
The main object of my bachelor thesis is the analysis of the position of pharmacy ESO, s.r.o. in the competitive environment in Olomouc. In the theory part I will apply book sources and describe marketing tools and analyzes which will be applied in the practical part of my bachelor thesis. Using marketing analyzes such as PEST analysis, Porter's analy-sis of five competing forces, benchmarking, McKinsey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Složil, Alfréd. Analýza konkurenceschopnosti lékárny Eso, s.r.o.. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Marek Trnka -
Konkurenční prostředí v oblasti hotelnictví ve vybraném regionu
Yana Lazareva -
Strategie cenové politiky podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Viktoriya Korchagina -
Cenové strategie firmy v konkurenčním prostředí
Jiří Pacák -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem v aktuálním konkurenčním prostředí
Eva Pašková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí
Martin Končok