Specifika vzdělávání žáků se sluchovým postižením v kombinaci s PAS – Mgr. Jana HORČIČÁKOVÁ
Mgr. Jana HORČIČÁKOVÁ
Diplomová práce
Specifika vzdělávání žáků se sluchovým postižením v kombinaci s PAS
The specifics of education of pupils with hearing impairment in combination with ASD
Anotace:
Diplomová práce se v prvních třech kapitolách, které jsou teoretické, zabývá sluchovým postižením a poruchami autistického spektra (příčinami a druhy těchto poruch, možnostmi a způsoby komunikace s žáky s těmito druhy postižení). Dále se zabývá problematikou vzdělávání žáků se speciálními potřebami. Poslední kapitola, která je zároveň praktickou částí práce, se zabývá analýzou rozhovorů s pedagogy …víceAbstract:
In the first three theoretical chapters this diploma thesis deals with topics of hearing impairmentand autism spectrum disorders (causes and types of these disorders, possibilities and methods of communication with students with these kinds of disabilities). It also talks about the issue of education of pupils with special needs. The last chapter, which is at the same time a practical part of the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORČIČÁKOVÁ, Jana. Specifika vzdělávání žáků se sluchovým postižením v kombinaci s PAS. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 12. 2023