Marketingový mix vybrané firmy – Ing. Jana Šulajová
Ing. Jana Šulajová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of the chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. V praktické části se zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu v konkrétní firmě. Vybranou firmou, na které se uskuteční jednotlivé marketingové prvky je Jan Lazarčík, s.r.o.. Po prozkoumání veškerých marketingových prvků na této firmě bude zhodnocení, kterým se budu zabývat na závěr.Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of the selected company. The practical part deals with the various elements of the marketing mix in a particular company. Selected company, which will take place on individual marketing elements is Jan Lazarcik, sro. After examining all the marketing elements on this company will evaluate which I will address at the end.Klíčová slova
Marketing marketingový mix podnikatelská koncepce marketing a jeho vztah k zákazníkům prostředí marketingu jednotlivé nástroje marketingového mixu analýza zákazníků segmentace. Marketing marketing mix business concept marketing and customer relations marketing environment marketing mix instruments analysis of customer segmentation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l2tx8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová