Ing. Jana Šulajová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of the chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. V praktické části se zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu v konkrétní firmě. Vybranou firmou, na které se uskuteční jednotlivé marketingové prvky je Jan Lazarčík, s.r.o.. Po prozkoumání veškerých marketingových prvků na této firmě bude zhodnocení, kterým se budu zabývat na závěr.Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of the selected company. The practical part deals with the various elements of the marketing mix in a particular company. Selected company, which will take place on individual marketing elements is Jan Lazarcik, sro. After examining all the marketing elements on this company will evaluate which I will address at the end.Keywords
Marketing marketingový mix podnikatelská koncepce marketing a jeho vztah k zákazníkům prostředí marketingu jednotlivé nástroje marketingového mixu analýza zákazníků segmentace. Marketing marketing mix business concept marketing and customer relations marketing environment marketing mix instruments analysis of customer segmentation
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l2tx8/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Schneiderová Schneiderová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy
Dana Crkvová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová