Ing. Jana Šulajová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the chosen company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. V praktické části se zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu v konkrétní firmě. Vybranou firmou, na které se uskuteční jednotlivé marketingové prvky je Jan Lazarčík, s.r.o.. Po prozkoumání veškerých marketingových prvků na této firmě bude zhodnocení, kterým se budu zabývat na závěr.
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of the selected company. The practical part deals with the various elements of the marketing mix in a particular company. Selected company, which will take place on individual marketing elements is Jan Lazarcik, sro. After examining all the marketing elements on this company will evaluate which I will address at the end.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Alena Pilná
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní