Ing. Jana Šulajová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the chosen company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. V praktické části se zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu v konkrétní firmě. Vybranou firmou, na které se uskuteční jednotlivé marketingové prvky je Jan Lazarčík, s.r.o.. Po prozkoumání veškerých marketingových prvků na této firmě bude zhodnocení, kterým se budu zabývat na závěr.
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of the selected company. The practical part deals with the various elements of the marketing mix in a particular company. Selected company, which will take place on individual marketing elements is Jan Lazarcik, sro. After examining all the marketing elements on this company will evaluate which I will address at the end.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní