Analýza vybraných českých módních blogů v roce 2017 – Eliška VRBOVÁ
Eliška VRBOVÁ
Bakalářská práce
Analýza vybraných českých módních blogů v roce 2017
Analysis of selected czech fashion blogs in 2017
Anotace:
Bakalářská práce Analýza vybraných českých módních blogů v roce 2017 se zabývá obsahem módních blogů A Cup of Style, ANNA a The Aesthet. Metodou zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se autorky těchto tří módních blogů ve svých příspěvcích věnují a jaké strategie ve tvorbě obsahu využívají. Pro svůj výzkum autorka zvolila všechny příspěvky na vybraných blozích publikované v roce 2017. Cílem bakalářské …víceAbstract:
This thesis called Analysis of Selected Czech Fashion Blogs in 2017 focuses on the content of A Cup of Style, ANNA and The Aesthet fashion blogs. Themes and strategies used in creating content of the blog posts are examined by the means of grounded theory. The author has chosen all posts on selected blogs published in 2017 to be used in the research. The aim of this thesis is to uncover reflected topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Novotná
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBOVÁ, Eliška. Analýza vybraných českých módních blogů v roce 2017. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj závazku k celoživotní abstinenci u pacientů během režimové odvykací léčby závislosti na alkoholu – analýza metodou zakotvené teorie
Klára Čapková -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Módny blog ako marketingový nástroj
Patrícia Tothová -
Případová studie českého módního blogu v kontextu sociálních sítí
Pavla Melenová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Využití sociálních sítí v módním průmyslu / Role módních blogerů a marketingové trendy ve 21. století
Andrea Bijedičová -
La novela de la guerra civil: Literatura y memoria, literatura como moda.
Ondřej Neuman
Název
Vložil
Vloženo
Práva