Využití mobilních aplikací ve volnočasových pohybových aktivitách studentů Masarykovy univerzity – Bc. Lubor Maněk
Bc. Lubor Maněk
Diplomová práce
Využití mobilních aplikací ve volnočasových pohybových aktivitách studentů Masarykovy univerzity
The usage of mobile phone applications in leisure physical activities of students at Masaryk University
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda jsou mobilní aplikace u studentů Masarykovy univerzity ve volném čase využívané a zda ovlivňují míru jejich pohybové aktivity. Zaměřuje se především na rozdíl v množství využití těchto aplikací a také dostupností technologií, jež jsou prostředkem k jejich použití. Výsledky z dotazníkového šetření jsou celkově vyhodnoceny a následně srovnány na základě jednotlivých …víceAbstract:
The thesis aims to determine whether the mobile application at Masaryk University students in their leisure and if used affect the level of their physical activity. It focuses mainly on the difference in the amount of usage of these applications and the availability of technologies as a means to their use. Results of the questionnaire survey they are generally evaluated and compared on the basis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k76ql/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Vladimír Jůva, CSc.
- Oponent: Mgr. Eva Valkounová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MANĚK, Lubor. \textit{Využití mobilních aplikací ve volnočasových pohybových aktivitách studentů Masarykovy univerzity}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1q4wsq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv mobilní aplikace Pokémon Go na úroveň pohybové aktivity hráčů ve věku 11–15 let
Kateřina Červíková -
Motion Capture Data Visualization and Playback Application
Jakub Slezáček -
Vývoj mobilní aplikace pro pohybové aktivity pro OS Android
František VESELÝ -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Autentizace pomocí mobilní aplikace s využitím technologie BLE
Martin Žigrai -
Mobilní aplikace pro Erasmus studenty pomocí technologie Flutter
Adam Svozilík -
Rozšíření multiplatformní mobilní aplikace Kapesní skautIS o agendu hodnocení kvality
Daniel Bradáč -
Multiplatformní mobilní aplikace pomocí technologie Flutter
Martin Pokorný