Theses 

Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka – Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Kaushalya Priyadarshani DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA

Diplomová práce

Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka

Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka

Abstract: The brand position as well as the personality performs a pivotal role in establishing brand preference. The social stimulus is of great importance as the increasing localisation of the brand would enhance the brand communication and relevance to the consumer, in their myriad notions of beliefs, attitudes, as well as perceptions. Nespray is a Full Cream Milk powder brand, which has existed in the Sri Lankan market for several decades, intending to become the market leader in the milk powder category. Through the appropriate brand positioning, communicative brand personality and an in-voking social stimulus a new brand identity is sought to be re-built for Nespray Full Cream Milk Powder.

Abstract: Postavení značky, stejně jako osobnost značky, představuje klíčovou roli v budování preferencí pro značku. Společenské stimuly mají stejně velkou důležitost jako zvyšování zaměření značky a měly by posilovat komunikaci a významnost značky směrem k zákazníkovi. Růst značky je rovněž posilován nesčetnými představami, přesvědčeními a postoji zákazníka ke značce, stejně jako vnímáním. Sušené plnotučné mléko Nespray je značka, která na trhu ve Srí Lance existuje již několik desetiletí a snaží se dosáhnout postavení lídra na trhu v kategorii sušených plnotučných mlék. Nová identita značky sušeného plnotučného mléka Nespray je budována nově, pomocí odpovídajícího umísťování značky, pomocí komunikace s využitím a podporou osobnosti značky a navozováním sociálních stimulů.

Keywords: pozice značky, osobitost značky, společenské impulzy, identita značky, Organizační sdružení značek

Jazyk práce: angličtina

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
  • Identifikátor: 22657

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=22657 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

DON MANUELGE DONA SRI JAYAWRADENA, Kaushalya Priyadarshani. Brand Re-building in the Full Cream Milk Powder Industry of Sri Lanka. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 1. 2019 23:06, 3. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz