Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie – Ing. Jitka Kuglerová
Ing. Jitka Kuglerová
Bakalářská práce
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Marketing strategy of a chosen bank product - current account for children - case study
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje na konkrétním případu marketingové strategie problematiku řešení komunikace vybraného bankovního produktu (běžný účet pro děti). Vychází přitom z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část řeší zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně obecného popisu tvorby projektu a hledá relevantní průniky …víceAbstract:
This report analyses, using a specific example of marketing strategy, the issue of communication for a chosen banking product (child account). It is based on theoretical knowledge of marketing communications and project management. The theoretical part serves to show how this topic relates to the previous subjects discussed. It also includes a description of the project creation and searches for relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dzvh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Analýza komunikační kampaně
Martina Bartošíková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov