Ing. Jitka Kuglerová

Bakalářská práce

Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie

Marketing strategy of a chosen bank product - current account for children - case study
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje na konkrétním případu marketingové strategie problematiku řešení komunikace vybraného bankovního produktu (běžný účet pro děti). Vychází přitom z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část řeší zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně obecného popisu tvorby projektu a hledá relevantní průniky …více
Abstract:
This report analyses, using a specific example of marketing strategy, the issue of communication for a chosen banking product (child account). It is based on theoretical knowledge of marketing communications and project management. The theoretical part serves to show how this topic relates to the previous subjects discussed. It also includes a description of the project creation and searches for relevant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace