Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie – Ing. Jitka Kuglerová
Ing. Jitka Kuglerová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Marketing strategy of a chosen bank product - current account for children - case study
Abstract:
Předkládaná práce analyzuje na konkrétním případu marketingové strategie problematiku řešení komunikace vybraného bankovního produktu (běžný účet pro děti). Vychází přitom z obecných teoretických poznatků v oborech marketingová komunikace a projektový management. Teoretická část řeší zasazení zvoleného tématu do těchto oborových rámců, včetně obecného popisu tvorby projektu a hledá relevantní průniky …moreAbstract:
This report analyses, using a specific example of marketing strategy, the issue of communication for a chosen banking product (child account). It is based on theoretical knowledge of marketing communications and project management. The theoretical part serves to show how this topic relates to the previous subjects discussed. It also includes a description of the project creation and searches for relevant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dzvh5/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUGLEROVÁ, Jitka. \textit{Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1rapuu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera