Informační technologie v systému řízení kvality – Patricie Pastorková
Patricie Pastorková
Bakalářská práce
Informační technologie v systému řízení kvality
Information Technology in the Quality Management Systems
Anotace:
Ve většině společností se zaměstnanci, ale také majitelé potýkají s problémem nedostupnosti potřebné dokumentace pro svoji práci a také s problémem komunikace uvnitř společnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na odpověď na otázku, proč se tomu tak děje a na analýzu současného stavu používání informačních technologií v systému řízení kvality ve vybraných společnostech malých rozměrů působících na českém …víceAbstract:
In most companies, employees but also owners face the problem of unavailability of the necessary documentation for their work, and also the problem of communication inside the company. This thesis focuses on the answer to the question why this is happening and to analyze the current state of the use of information technology in quality management systems in selected smallsized companies operating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Bureš, MBA, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Systém řízení kvality v územní samosprávě
Romana Šímová -
Systém řízení kvality v odvětví zdravotnictví
Iveta Kleinová -
Metody pro řízení kvality ve veřejné správě ČR
František Bartošek -
Analýza systému řízení kvality ve veřejné správě
Michaela Kalčíková -
Analýza systému řízení kvality ve vybrané společnosti
Martina Michalová -
Řízení kvality poskytovaných služeb v restauraci
Alina Koltykova -
Zavádění systému řízení kvality dle ČSN ISO 9001 ve vybrané organizaci
Kalužová Kalužová -
Přínosy systému řízení kvality podle ISO 9001
Patrik Toman
Název
Vložil
Vloženo
Práva