Analýza vnějšího prostředí vybraného podnikatelského subjektu – Veronika PLACHÁ
Veronika PLACHÁ
Bakalářská práce
Analýza vnějšího prostředí vybraného podnikatelského subjektu
The Analysis of the external environment of a selected company
Anotace:
Bakalářská je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teorií, která je zaměřena na vysvětlení základních termínů, jako jsou podnik a podnikání, strategie a vnější analýza podniku. V praktické části je charakteristika vybraného podniku a zpracování vnějších analýz. Pro tuto bakalářskou práci byly vybrány tři nejznámější analýzy. Jde o PESTE analýzu, Porterův model pěti sil a SWOT analýzu.Abstract:
The bachelor thesis has got two parts. The first is theoretical frame work. There are the terms of the area explained, for example enterprise, business, strategy and external analysis. The practical part focuses on the analysis of a medium-sized company. Based on observations and interviews with company management, the thesis processes SWOT analysis, PESTE analysis and method of Porter´s five forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Markéta Adamová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLACHÁ, Veronika. Analýza vnějšího prostředí vybraného podnikatelského subjektu. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza a návrh zlepšení marketingové strategie firmy Notino na německém trhu
Julie Polachová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Vztah Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2015-2020
Michaela ČUŘÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva