Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy – Kateřina MIKOVČÁKOVÁ
Kateřina MIKOVČÁKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Retail marketing of a chosen business company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy" je analyzování marketingových nástrojů obchodního řetězce Globus ČR, k. s. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z oblasti obchodu, nástroje marketingu maloobchodu, ale také současné trendy v maloobchodním prostředí. V praktické části je představena společnost Globus ČR, k. s. a jednotlivé marketingové nástroje, které …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis "Retail marketing of a chosen business company" is to analyze the marketing tools of the retail chain Globus ČR, k. s. The theoretical part describes basic concepts of business environment, retail marketing tools and also current trends in this area. The practical part deals with the retail company Globus ČR, k. s. and individual marketing tools that are used to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42167
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKOVČÁKOVÁ, Kateřina. Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Konkurenční výhoda obchodní společnosti GLOBUS Pardubice
Anna Zálišová -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová