Bc. Karolina Horynová

Bakalářská práce

Interpretace genderových vztahů ve feministických pohádkách u předškolních dětí

Pre-school children interpretations of gender relations in feminist fairy-tales
Anotace:
Cílem předkládané práce je přispět k diskusím v rámci sociální psychologie genderu a snaha porozumět genderově odlišné socializaci předškolních dětí prostřednictvím pohádek. Pohádky představují hlavní narativní struktury, které jsou imanentně včleňovány do ostatních socializačních praktik, a tím se stávají jedním z hlavních fenoménů dětského prožívání světa, i skrze ně děti svůj svět re-konstituují …více
Abstract:
The essay aims to conduce to discussion about gender in the frame of social psychology. The theoretical basise of this essay lies in social constructivism with its ideas of the world constructed by our social interactions. The language is the instrument of making our world complete and acceptable for us. Through our communication we (re)construct our everyday world and thus we believe in its reality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 1. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Zábrodská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií