Vliv pojetí literární výchovy na čtenářství žáků na 2. stupni základní školy – Bc. Veronika ČERMÁKOVÁ
Bc. Veronika ČERMÁKOVÁ
Diplomová práce
Vliv pojetí literární výchovy na čtenářství žáků na 2. stupni základní školy
Influence of literary education perception on reading of second grade elementary school students
Anotace:
Cílem této diplomové práce je popsat, analyzovat a posoudit vliv učitelova pojetí literární výchovy na základní škole na čtenářství žáků druhého stupně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřená všeobecně na čtenářství žáků, vysvětluje pojem čtenářská gramotnost, jmenuje faktory ovlivňující čtenářství žáků, hodnotí čtenářství žáků v současné době a představuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe, analyze and evaluate the influence of the teacher's conception of literary education on a primary school on a reading skills of the pupils from second grade. This work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of this work is focused on the student's general reading, it explains them the concept of reading literacy, appoints factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERMÁKOVÁ, Veronika. Vliv pojetí literární výchovy na čtenářství žáků na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dospívající a online čtenářské komunity
Ema Juranová -
Čtení a čtenáři v současné době: trendy, preference, perspektivy (na základě ankety mezi studenty tří ruských univerzit a studenty Univerzity Palackého v Olomouci)
Miroslav HOLUB -
Míra ovlivnění knižního trhu a čtenářských návyků médii a marketingem
Lubomír Veselý -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Rodina jako rozhodující faktor čtenářství dětí
Lucie MATZNEROVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva