Bc. Martina Kalinayová

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín

Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin
Abstract:
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje …more
Abstract:
Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalinayová, Martina. Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications