Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín – Bc. Martina Kalinayová
Bc. Martina Kalinayová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin
Abstract:
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje …moreAbstract:
Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINAYOVÁ, Martina. \textit{Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1saeso/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kalinayová, Martina. Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Duy Anh Tran -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Vliv psychických jevů a motivace na sportovní výkon ve fotbale
Lukáš Invald -
Sportovní talent a diagnostika psychických vlastností ve fotbale
Tomáš Selinger