Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín – Bc. Martina Kalinayová
Bc. Martina Kalinayová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin
Anotace:
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje …víceAbstract:
Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalinayová, Martina. Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Duy Anh Tran -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID -
Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Vliv psychických jevů a motivace na sportovní výkon ve fotbale
Lukáš Invald -
Sportovní talent a diagnostika psychických vlastností ve fotbale
Tomáš Selinger