Zkušenosti rodičů žáků vzdělávaných v inkluzivním prostředí – Bc. Veronika Jurčová
Bc. Veronika Jurčová
Bachelor's thesis
Zkušenosti rodičů žáků vzdělávaných v inkluzivním prostředí
Experience of parents of pupils educated in inclusive environment
Abstract:
Bakalářská práce "Zkušenosti rodičů žáků vzdělávaných v inkluzivním prostředí" se zabývá postojem rodičů k vzdělávání jejich dětí, žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. První kapitola vymezuje pojmy inkluzivního vzdělávání, popisuje legislativní ukotvení a poradenské služby. druhá kapitola je zaměřena na žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Obsahem třetí kapitoly je průběh a výsledky výzkumného …moreAbstract:
The bachelor thesis "Experience of parents of pupils educated in inclusive environment" deals with attitude of parents of children with special educational needs. The first chapter define inclusive education, describes legislation and support service. the second chapter describes pupils with special educational needs. The content of the third chapter are process and results of the research, focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/br5tf/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2021
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Jarkovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA