Měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace – Nikol Bubíková
Nikol Bubíková
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami restaurace
Customer Satisfaction Measurement with Restaurant Services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami restauračního zařízení. Teoretická část definuje základní pojmy zákaznické spokojenosti a služeb. Metodická část se zabývá metodami sběru dat a vyhodnocení, využity v této práci. Praktická část se věnuje dotazníkovému výzkumu a jeho výsledkům. Závěrem jsou představeny návrhy a doporučení, která mohou pomoci ke zvýšení spokojenosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with measuring customers satisfaction with restaurant service. The theoretical part defines the basic concepts of customers satisfaction and services. The methodical part deals with method of data collection and evalution used in this diploma thesis. The practical part is devoted to questionnaire research and it's results. In the end, suggestions and recommendations which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146628
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Tereza Prešnajderová
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa