Bc. Lenka Široká

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu vybrané jazykové instituce

Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a aplikační. První, teoretická část, se zaměřuje především na marketing jako takový, komunikaci, marketingový mix, komunikační mix a jeho jednotlivé části. Podrobně je zde rozepsaná především reklama, podpora prodeje, osobní prodej a public relations. Dále se tato práce zmiňuje i o přímém marketingu, sponzoringu a podobně. K dosažení cíle této …více
Abstract:
This Bachelor thesis consist of two parts - theoretical and practical. The first, theoretical part, is focusing primarily on marketing itself, communication, marketing mix, communication mix and its individual parts. Especially advertisement, sales support, face to face selling and public relations are elaborated in great detail. Moreover, this thesis also covers direct marketing, sponsoring etc. Mainly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Helena Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku