Analýza komunikačního mixu vybrané jazykové instituce – Bc. Lenka Široká
Bc. Lenka Široká
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu vybrané jazykové instituce
Anotace:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a aplikační. První, teoretická část, se zaměřuje především na marketing jako takový, komunikaci, marketingový mix, komunikační mix a jeho jednotlivé části. Podrobně je zde rozepsaná především reklama, podpora prodeje, osobní prodej a public relations. Dále se tato práce zmiňuje i o přímém marketingu, sponzoringu a podobně. K dosažení cíle této …víceAbstract:
This Bachelor thesis consist of two parts - theoretical and practical. The first, theoretical part, is focusing primarily on marketing itself, communication, marketing mix, communication mix and its individual parts. Especially advertisement, sales support, face to face selling and public relations are elaborated in great detail. Moreover, this thesis also covers direct marketing, sponsoring etc. Mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/djao9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková