PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ – Anežka ŠTUKAVCOVÁ
Anežka ŠTUKAVCOVÁ
Diplomová práce
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ
The Preschool Education and Development of Functions Reading of Children from Social Disadvantaged Environment
Anotace:
Cílem práce bylo ověřit, zda předškolní vzdělávání (PV) u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí pozitivně ovlivňuje funkce čtení reverzní rozlišování tvarů. Studie částečně navazuje na práci Cakirpaloglu a Kořínka (2014). Byly stanoveny hypotézy o statisticky významném rozdílu mezi dětmi s PV a bez PV ve funkci čtení v 1. polovině 1. ročníku, v 2. polovině 1. ročníku a v 1. polovině 2. ročníku …víceAbstract:
The main aim of this thesis was to verify whether Preschool Education (PE) of Children from social disadvantaged environment influence the functions of reading positively, specifically the reverse shape differentiation. The study continues in the study of Cakirpaloglu & Kořínek (2014). A significant difference between children with PE and children without PE in function reading within the 1. half of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTUKAVCOVÁ, Anežka. \textit{PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1tcyt2/.
Jak správně citovat práci
ŠTUKAVCOVÁ, Anežka. PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ FUNKCÍ ČTENÍ U DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová
Název
Vložil
Vloženo
Práva