Interní komunikace firemních hodnot – Bc. Kateřina Lexmannová
Bc. Kateřina Lexmannová
Diplomová práce
Interní komunikace firemních hodnot
Internal Communication of Company Values
Anotace:
Cílem práce je navrhnout taková doporučení, která mohou napomoci konkrétní firmě s komunikací firemních hodnot směrem k zaměstnancům. Dílčím cílem je zjistit u zaměstnanců současné povědomí o daných hodnotách a jak tyto hodnoty vnímají, což napomůže k následnému návrhu další komunikace. Teoretická část práce rozebírá problematiku strategického řízení, firemní kultury a podrobněji se pak zaměřuje …víceAbstract:
The aim of this work is to propose such recommendations that can help a specific company with communication of corporate values toward employees. A partial goal is to find out the current awareness of employees about values and how they perceive these values, which helps the subsequent design of further communication. The theoretical part of the work discusses the problems of strategic management, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Valery Senichev, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková