Mgr. Gabriela Véghová

Bakalářská práce

3D hra ovládaná pomocí zařízení Kinect

3D game for Kinect
Abstract:
The aim of this thesis is to design and implement a 3D version of the popular game Snake, which will be controlled by Kinect.This game will be integrated into a therapeutic NEWRON software, which is used to train cognitive skills of children with autistic disorder. When designing the game there will be emphasis on attractive look of the game for the target group. Game will be evaluated by user testing …více
Abstract:
Cieľom tejto práce je navrhnút’ a implementovat’ 3D variantu obľúbenej hry Snake, ktorá bude ovládaná pomocou zariadenia Kinect.Táto hra bude začlenená do terapeutického softvéru Newron, ktorý slúži na trénovanie kognitívnych schopností detí s autistickou poruchou. Pri návrhu hry bude kladený dôraz na atraktívnu podobu hry pre cieľovú skupinu. Hra podstúpi užívateľské testovanie zamerané na hrateľnosť …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jan Byška, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma