Modul řízené sociální interakce pro aplikaci Newron – Bc. Markéta Hanušová
Bc. Markéta Hanušová
Bakalářská práce
Modul řízené sociální interakce pro aplikaci Newron
Guided social interaction module for Newron application
Anotace:
Práce se věnuje implementaci nového jádra modulu řízené sociální interakce (Guided Social Interactions) v aplikaci Newron. Nové jádro má za úkol nahradit původní jádro obsahující značné nedostatky. Cílem práce bylo rovněž vytvoření sady her v prostředí Unity 3D, které mají funkčnost jádra demonstrovat. Hry budou sloužit k rozvoji motorických a kognitivních funkcí u dětí s poruchou autistického spektra …víceAbstract:
The aim of this thesis is to implement a new core of the Guided Social Interactions module for the Newron application. The purpose of the new core is to replace the former core with its shorcomings. The aim of this thesis is also to create a set of games in Unity 3D, which should demonstrate the new core's functionality. These games are focused on supporting the development of motor and cognitive functions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uxmb3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný -
Tvorba terapeutického software v Unity 3D
Antonín Hojný