Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století – Mgr. Václav KRAMÁŘ
Mgr. Václav KRAMÁŘ
Disertační práce
Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století
comparison of the Conception of Musical Work in the Copyright and Musicological Area of Reflection; About the Contemporary Problems and Forms of Plagiarism in Music in the 20th Century
Anotace:
Práce se zabývá vybranými koncepcemi hudebního díla z pohledu vybraných muzikologických přístupů a autorského práva, následně tyto rozličné přístupy v terminologické rovině porovnává. Dále reflektuje proměny podoby hudebního díla ve 20. století v souvislosti se vznikem nových kompozičních technik a významovými posuny dílčích prvků hudební struktury, rozvojem masové kultury, informačních a výpočetních …víceAbstract:
The thesis deals with the selected conceptions of musical work from the viewpoint of the given musicological approaches and copyright, which are compared on the terminological basis. Then it reflects the changes of the form of musical work in the 20th century in the connection with the development of new techniques of composition and shifts of meaning of the individual aspects of the musical structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 4. 2013
- Vedoucí: Doc. PhDr. Lenka Křupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMÁŘ, Václav. \textit{Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1u6h28/.
Jak správně citovat práci
KRAMÁŘ, Václav. Komparace pojetí hudebního díla v autorskoprávní a muzikologické oblasti reflexe; k aktuálním problémům a podobám hudebního plagiátu ve 20. století. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.12.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 12. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Teorie a dějiny hudebního umění / Teorie a dějiny hudby
Práce na příbuzné téma
-
Kolektivní správa autorských práv v ČR
Dominika Horová -
Kolektivní správa autorských práv - problematika hudebního\nl{} plagiátu
Benjamin STEJSKAL -
Kolektivní správa práv autorských v oboru výtvarného umění
Kristýna Vysoká -
Kolektivní správa autorských práv v EU
Lenka Čermáková -
Kolektivní správa autorských práv (se zaměřením na smluvní vztahy autorů, umělců a KSP); úloha MKČR ve věcech kolektivní správy práv.
Markéta Špatná -
Aktuální problémy kolektivní správy autorských práv a práv s autorským právem souvisejících
Michael Gora -
Uplatňování autorských práv k hudebním dílům a jejich kolektivní správa
Miloš Petřík -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
Karel Fořt
Název
Vložil
Vloženo
Práva