Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody – Ing. Veronika Hybšová
Ing. Veronika Hybšová
Bakalářská práce
Marketingový mix jako zdroj konkurenční výhody
Marketing mix as a source of competitive advantage
Anotace:
ABSTRAKT Problematika marketingového mixu jakožto nástroje k uspokojování potřeb zákazníka je nedílnou součástí každodenního života firem, obchodních příležitostí i obyčejných lidí. Aniž bychom si to uvědomovali, jsme denně vystaveni neskutečnému množství informací, nátlaků, návodů, doporučení, výzev, reklam a jiných obdobných sdělení, které nám mají ulehčit proces rozhodování pro koupi určitého výrobku …víceAbstract:
Summary Questions of marketing mix as a tool of satisfaction of customers needs is a part of an every day company’s and common people life. We are not aware of the fact, that every day very huge amount of information, compulsions, directions, recommendations, challenges, advertisements and other similar messages are pelt with us with the goal to make our decision making process of buying something …víceKlíčová slova
KLÍČOVÁ SLOVA KEY WORDS Segmentace Segmentation Zacílení Targeting Umístění Positioning Marketingový mix Marketing mix Produkt Product Cena Price Distribuce Place Propagace Promotion Reklama Advertisement Podpora prodeje Sales support Osobní prodej Personal sale Fyzický důkaz Physical evidence Lidé Zaměstnanci Personnel Proces Process Konkurence Competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ka1mo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Hodnocení konkurence v bankovním sektoru
Vendula Hasalová -
Assessment of intermodal competition in selected EU transport markets
Tomáš Hamar -
Nezbytnost konkurence v bankovnictví
Maryna Moloshah -
Tax systems in EAEU region: tax harmonisation, tax competition?
Vladimir Tiutiuriukov -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Marcela Synková